sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Day 8: Your cosplay plans for the rest of the year


Here is what I have planned. I also have some maybe cosplay,but not going to put them here. Hopefully I'm able to do those costumes ;u: I have also costumes what I want make for photoshooting, but not sure if I have time/money for those costumes :'D 



character list:
-->
Benten - Zone-00
Sidney Black - Alice in the country of diamonds
Nakigitsune - Touken ranbu
Kisshou - Zone-00
Kagamine Rin - party x party (vocaloid)
Mistral Nereis - Shining hearts
Unno Nanakuma - Brave 10
Kogami Shinya - psycho pass
Anri Yoshiwara - Adekan
Kagamine Rin - Sincerity Nature (vocaloid) 

4 kommenttia:

  1. OMG joku muu kuka kans meinaa cossata Touken Ranbusta!!
    Heti eka kerta ku näin sen hahmodesignit niin iski hirvee "pakko cossata tota ja tota ja tota.." että joo-o. xD Nyt jos vaan tietäis mihin coniin.. :'DD Liian monta sairaan siistiä designii!

    Psst, mulla läppäri lagittaa iha hirveesti ku meen sun blogiin ton musiikin takia. Meinas melkein jumittua koko paska... :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on pitänyt aloittaa ton pelaaminen, mutta ekalla kerralla ei toiminut. Pitää joku päivä vähän säätää sen kanssa.
      Touken ranbun hahmojen puvut on kyllä rakkaus,ah <3 Nakigitsunen lisäksi olisi muitakin hahmoja mitä haluaisin cossia,mutta pukujen kangas tuli vähän ongelmaksi.
      Nakigitsune cossin olen ajatellut tehdä traconiin :'3

      Oooow,no pitänee poistaa se kokonaan jos meinaa lagia D:

      Poista
    2. Mä olen niin myyty Touken Ranbun hahmodesigneihin; ne on niin rakkautta, en kestä. <3 Mulla on varmasti ainaki joku 5 hahmoo mitkä ovat sitä luokkaa että "cosisieluni ei lepää jos en tota cossaa!". XD

      Tracon?? Jos ryhmä kiinostais voisin itsekki yrittää yhen hahmon Touken Ranbusta tehä sinne! :'DD

      Sori mut en voi sille mitään että läppärini (tai no, ei se oikeest mun oma oo mutta käytän nyt sitä) on hidas paska ja jumittuu vähän väliä. ;_; xD

      Poista
    3. Oooh kuulostais kyl hyvältä! Tosin en ole 100% varma nakigitsunesta,kun olen ton Rinin party x party puvun tekemässä sinne ja siinäkin on oma hommansa. Mutta jos olen reipas/ninja/enkä laiska lahna,niin voi jopa olla että teen sen sinne.

      Aaaw ei se mitään. Ehkä ihan hyvää vaihtelua ettei sitä ole tuolla antamassa ihmisille sydäreitä xD

      Poista